top of page

10 רעיונות שיתחילו לעורר את היצירתיות שלכם בכיף

עודכן: 16 ביולי 2023


רעיונות לשיפור היצירתיות

אנשים יצירתיים הם אנשים מאושרים יותר!

למה?

כי היצירתיות מכניסה חיות לחיים, היא מעוררת את החושים שלנו ומפעילה את הדמיון.

בזכות זה אנחנו פותרים בעיות בקלות יחסית,

מוצאים רעיונות חדשים ויוצרים.

כתוצאה מכך, אנחנו מרגישים משמעותיים יותר וזה משפיע על כל המעגלים שבחיינו -

על בן/בת הזוג, על המשפחה, על מקום העבודה ועל הפנאי שלנו.


פעולות שיעוררו את היצירתיות שלנו:


להלן מספר רעיונות שיעזרו לכם להתניע:


1. כתיבת בלוג – עצם ההחלטה על כתיבת בלוג כבר תתחיל לעורר את היצירתיות. ההחלטה על מה לכתוב, איסוף הרעיונות, שילוב תמונות - כל אלו יגרו את הדמיון ויפעילו את היצירתיות.


2. קריאה – קריאה של ספרים מפתחת את הדמיון. מומלץ לנסות ולקרוא ספרים שאינם בהכרח מהז'אנר שאנחנו קוראים בדרך כלל. כך ניחשף לעוד רעיונות ונלמד דברים חדשים.


3. כתיבת שיר – לבחור נושא מסוים ולהתחיל לכתוב. נסו לשחרר שיפוטיות וביקורת.


4. כתיבה אינטואיטיבית – כתיבה אינטואיטיבית היא כתיבה שנכתבת באופן ספונטני על הדף. לקחת דף ועט ולהתחיל. לכתוב מה שעולה וכמה שמתחשק.


5. ציור דיגיטלי ישירות מהנייד - להוריד אפליקציית ציור פשוטה לנייד ולהתחיל להתנסות ולצייר. עצם הלמידה והתנסות מפתחת את היצירתיות. ניתן גם לצייר על גבי תמונה שצילמנו. לדוגמא לצילום של פרח נוסיף עלים. או צילום של שמים נצייר פרפרים, או עפיפון. מה שעולה..


6. צילום סדרת תמונות בנושא מסוים – להחליט לצלם בנושא מסוים ולהתחיל לצלם סדרת תמונות שמתחברת לנושא. אם בחרתי למשל נושא - חורף אז אני מצלמת את המטריות בכניסה לדלת, מצלמת מגפיים בשלוליות, מצלמת את השביל הרטוב מהגשם, את העננים השחורים וכו'. אני יוצרת לי אלבום ומכניסה לשם את כל התמונות בנושא שצילמתי.


7. סדנאות לנשים – קיימים בשוק מבחר סדנאות לנשים בהן ניתן ליצור ולהתנסות בדברים חדשים. כל סדנא שכזו פותחת לנו צוהר לעולם חדש מלא גילויים וחיבור ליצירתיות.


8. שרבוט – לקחת עיפרון / עט ודף להתחיל לשרבט באופן ספונטני. פשוט לצייר וליצור כל מיני "קשקושים" על הדף בספונטניות וללא מחשבה.


9. יצירת קיר של תמונות – אם זה במשרד או בקיר ייעודי בבית ניתן ליצור קיר שלם של תמונות המשפחה, תמונות מטיולים, ובכלל תמונות שאנחנו אוהבים.


10. עריכת סרטון וידאו – להוריד אפליקציה לנייד ולהתחיל לערוך סרטון מתמונות שצילמנו או מקטעי וידאו. גם כאן סתם בשביל הכיף, ההתנסות, החוויה והלמידה. לא צריך להיות מומחים כדי לשחק עם דברים חדשים ולפתח את היצירתיות שלנו.


שיהיה ביצירתיות, הרבה שחרור והנאה 😊


152 צפיות
bottom of page